قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

تبلت ایسوس زنپد 3 اس Z500KL

تبلت ASUS ZenPad 3S 10 Z500KL یکی از تبلت های قدرتمند و با قدرت و امکانات مناسب Asus می باشد که در سال میلادی جاری رونمایی و عرضه شده است.

صفحه نمایش این تبلت یک صفحه نمایش 9.7 اینچی می باشد که از پنل IPS LCD استفاده می کند. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با مقدار مناسب 1536x2048px می باشد که تراکم پیکسلی 264ppi نیز دارد. صفحه نمایش 9.7 اینچی این تبلت توسط محافظ Oleophobic coating محافظت شده و قابلیت دریافت چندین لمس به طور همزمان را نیز دارد. چیپست به کار رفته در این تبلت نیز چیپست Snapdragon 650 می باشد که متشکل از یک پردازنده چهار هسته با فرکانس 1.4GHz و یک پردازنده دو هسته با فرکانس 1.8GHz است. همچنین پردازنده Adreno 510 برای پردازش های گرافیکی این تبلت در نظر گرفته شده است. در مجموع و با توجه به حافظه رم 4GB که برای این تبلت در نظر گرفته شده است، می توان قدرت پردازشی این تبلت را مناسب و بالا در نظر گرفت که توانایی اجرا بازی ها و برنامه های سنگین را نیز دارد. حافظه داخلی تبلت نیز برابر با 32GB می باشد که توسط کارت حافظه جانبی microSD می توان این مقدار را تا 256GB دیگر نیز افزایش داد. البته باید توجه داشت که در این صورت کاربر قادر به استفاده از سیم کارت دوم نخواهد بود.

Asus همواره گوشی های خود را مخصوصا گوشی های بالا رده خود را مجهز به دوربین های قدرتمند و با کیفیت بالایی می کند. اما اینبار تبلت ZenPad 3S 10 Z500KL نیز مانند گوشی های این شرکت از دوربین مناسبی برخوردار می باشد. دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این تبلت یک دوربین 8MP می باشد که هر چند در بین گوشی های همراه با توجه به حضور دوربین های قدرتمندتر، دوربین قدرتمندی محسوب نمی شود، اما در میان تبلت ها مطمئنا دوربینی با کیفیت بالا می باشد. این دوربین ویژگی های فوکوس خودکار، ثبت موقعیت جغرافیایی عکس ها و فیلم ها، فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، عکس برداری پانوراما و HDR و فیلم برداری با کیفیت 1080p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز با خود به همراه دارد. دوربین مکالمه تصویری این تبلت نیز یک دوربین 5MP می باشد که مجددا برای یک تبلت دوربین مناسب و خوبی محسوب می شود.

پشتیبانی از شبکه LTE، سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow، قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه با میکروفون اختصاصی، سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه 3 و باتری قدرتمند 7800mAh غیر قابل تعویض که کاربر را قادر به تماشای فیلم و ویدیو به مدت بیش از 16 ساعت می کند از دیگر ویژگی های این تبلت قدرتمند می باشند.

در نهایت با توجه به قدرت سخت افزاری مناسب و بالا تبلت، صفحه نمایش با کیفیت و با اندازه بزرگ، دوربین های با کیفیت بسیار مناسب برای یک تبلت، پشتیبانی از شبکه LTE و باتری بسیار قدرتمند که کاربر را قادر به وب گردی و یا تماشای ویدیو و فیلم برای مدت طولانی می کند، تبلت ZenPad 3S 10 Z500KL را می توان یک گزینه بسیار مناسب در میان تبلت های موجود در بازار در نظر گرفت.

قیمت خرید تبلت

قیمت خرید تبلت ایسوس

خرید لوازم جانبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.