قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 ZE551ML

گوشی ASUS ZenFone 2 مدل ZE551ML از جمله گوشی‌های دو سیم کارته بالارده است که از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی 400ppi می‌باشد. پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 2.3 گیگاهرتز گزینه‌ای است که برای عملیات پردازشی انتخاب شده است. حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت است که به کمک کارت‌های microSD این فضا تا 32+64 گیگ قابل افزایش است. بخش دوربین از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین پشتی و سلفی تشکیل شده است.

قیمت روز گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 ZE551ML

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE550KL

گوشی Asus Zenfone 2 Laser ZE550KL یک از چند نسخه مختلف زنفون 2 لیزر می‌باشد. با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی این گوشی، می‌توان آن را در دسته گوشی‌های میان‌رده دسته‌بندی کرد. از لحاظ ظاهری، زنفون 2 لیزر طراحی بسیار شبیه به طراحی‌های زنفون 2 و زنفون سلفی دارد و حتی دکمه کنترل صدا که در دو گوشی ذکر شده در زیر دوربین اصلی قرار دارند، در این گوشی نیز در همان موقعیت قرار گرفته است. صفحه نمایش 5.5 اینچی آن از نوع IPS بوده و دارای رزولوشن HD با تراکم پیکسلی 267ppi می‌باشد. لازم به ذکر است که محافظ صفحه بکار گرفته شده، گوریلا گلس 4 می‌باشد.

گوشی زنفون 2 لیزر مدل ZE550KL یکی از معدود دستگاه‌های ایسوس می‌باشد که از چیپست‌های اسنپ‌دراگون بهره می‌برد. چیپست 64 بیتی اسنپ 410 با چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 در کنار 2 گیگابایت حافظه رم، تامین کننده قدرت پردازشی این گوشی می‌باشند. ظرفیت حافظه داخلی نیز برابر با 16 گیگابایت می‌باشد که به لطف پشتیبانی از کارت‌های microSD تا 128 گیگابایت، می‌توان فضای ذخیره‌سازی مناسبی را برای این گوشی مهیا کرد.

دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی گزینه‌های بکار گرفته شده برای دوربین اصلی و سلفی می‌باشند. فیلم‌برداری 1080p@30fps، فوکوس خودکار لیزری، فلش دوگانه LED، ثبت تگ‌های جغرافیک، فوکوس لمسی و عکاسی پانوراما و HDR از ویژگی‌های دوربین پشتی می‌باشند.

خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE550KL

خرید گوشی موبایل ایسوس

گوشی ایسوس زنفون Go ZC500TG

گوشی Asus Zenfone Go ZC500TG از جدیدترین گوشی‌های دو سیم کارته ایسوس می‌باشد که از لحاظ قدرت فنی و مشخصات در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار دارد. ضخامت 10 میلی‌متری و وزن 135 گرمی همانند سایر محصولات ایسوس نشان از کم اهمیت بودن ظرافت گوشی برای این کمپانی و اهمیت بیشتر مشخصات فنی گوشی از طراحی آن است. جلوی گوشی پنل 5.0 اینچی با کیفیت HD و تراکم پیکسلی 294ppi قرار دارد. همچنین بالای این پنل کمی متمایل به سمت چپ دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در پشت گوشی نیز سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه یک عدد فلش LED تعبیه شده که گزینه‌هایی خوبی برای دوربین اصلی این محصول می‌باشند. بخش پردازشی متشکل از چیپست مدیاتک MT6580 با چهار هسته Cortex-A7 با کلاک 1.3 گیگاهرتز می‌باشد که در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی تضمینی بر عملکرد مناسب آن می‌باشد. حافظه داخلی نیز 8 گیگابایت است که به لطف وجود اسلات microSD می‌توان فضای ذخیره سازی را تا 64+8 گیگ افزایش داد. اندروید آبنبات چوبی 5.1 نیز به عنوان سیستم عامل پیش فرض روی دستگاه اجرا می‌شود.

قیمت گوشی ایسوس زنفون Go ZC500TG

قیمت گوشی ایسوس 

گوشی موبایل ایسوس پدفون اینفینیتی 2 ای86

گوشی ASUS PadFone Infinity 2 از جمله گوشی‌هایی است که با وجود معرفی و عرضه در اواخر سال 2013، به کمک سخت‌افزار و مشخصات فنی مناسب باز هم استقبال خوبی از آن می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.0 اینچی با رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی 441ppi می‌باشد. پردازنده 4 هسته‌ای با کلاک 2.2 گیگاهرتز در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی وظیفه عملیات پردازشی را بر عهده دارد. حافظه داخلی 32 گیگابایت است که به کمک کارت‌های microSD که تا 64 گیگ ساپورت می‌شود، قابل افزایش است. دوربین اصلی دارای کیفیت 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی دارای کیفیت 2 مگاپیکسلی می‌باشد. باتری 2,400 میلی‌آمپری برای تامین انرژی گوشی ایسوس پدفون اینفینیتی 2 بکار گرفته شده است. 

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس پدفون اینفینیتی 2 ای86

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 ZE551ML مدل 16 گیگابایت

همانطور که می‌دانید، گوشی ایسوس زنفون 2 نسخه‌های بسیار متعددی دارد که بالارده‌ترین نسخه آن همان ZE551ML می‌باشد. اما همین نسخه هم در حافظه داخلی و چیپست‌های مختلفی عرضه می‌شود. شاید بتوان نسخه 16 گیگابایتی این دستگاه را ارزان قیمت‌ترین نسخه این دستگاه نامید. این گوشی دو سیم کارته دارای طراحی خاص گوشی‌های سری زنفون‌ها می‌باشد که از مشخصات ظاهری آن می‌توان به جنس بدنه پلاستیکی، ضخامت 10.9 میلی‌متری و وزن 170 گرمی آن اشاره کرد. در قسمت جلویی، می‌توانید صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS را مشاهده کنید که با وضوح تصویر 1080p و تراکم پیکسلی 400ppi، کیفیت نمایش تصویر بسیار مناسبی ارایه می‌کند. وجود لایه گوریلا گلس 3 در قسمت جلویی، می‌تواند تا حد قابل قبولی این صفحه نمایش را از خط و خش‌های احتمالی محافظت کند.

چیپست اینتل اتم Z3560 با چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی و همچنین پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 در ترکیب با حافظه رم 4 گیگابایتی تامین کننده قدرت پردازشی این دستگاه می‌باشد. با توجه به اینکه ظرفیت حافظه داخلی 16 گیگابایتی شاید نتواند فضای ذخیره‌سازی مناسب و کافی در اختیار کاربران قرار ندهد، می‌توان این فضا را به کمک کارت‌های microSD که تا 64GB پشتیبانی می‌شود، افزایش داد.

دوربین 13 مگاپیکسلی که درست در وسط قاب پشتی قرار گرفته، دارای ویژگی‌های قابل توجهی مانند فیلم‌برداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه، فلش LED دوگانه، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، عکاسی پانوراما و HDR می‌باشد. سنسور 5 مگاپیکسلی نیز گزینه در نظر گرفته شده برای برقراری تماس‌های تصویری و سلفی می‌باشد.

خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 ZE551ML مدل 16 گیگابایت

خرید گوشی موبایل ایسوس