قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

رونمایی از گوشی Asus Zenfone 3 در تاریخ 30 مِی

یکی از بهترین فرصت‌های رونمایی از محصولات جدید برای کمپانی ایسوس، نمایشگاه سالانه Computex است که هر ساله در پایتخت تایوان – تایپه – از تاریخ 30 مِی تا 4 ژوئن برگذار می‌شود. انتظار می‌رود امسال ایسوس در این نمایشگاه از نسل جدید گوشی‌های زنفون با انواع نسخه‌های مخالف رونمایی کند.

با توجه به اینکه ایسوس در وب‌سایت رسمی خود یک تایمر برای تاریخ 30 مِی اختصاص داده است، پس در نتیجه رونمایی از یک محصول شاخص در تاریخ مشخص شده کاملا قابل پیش‌بینی است. و از آنجایی که تنها شایعات مطرح شده درباره پرچمدار و یا محصول شاخص بعدی ایسوسی‌ها گوشی زنفون 3 می‌باشد، پس احتمالا باید شاهد پرده‌برداری از این محصول در Computex باشیم.

چنانکه داستان معرفی زنفون 2 برای نسل جدید نیز تکرار شود، شاهد رونمایی از چندین نسخه متفاوت از این گوشی خواهیم بود. البته علاوه بر احتمال معرفی گوشی Asus Zenfone 3، احتمال دارد ایسوس از تبلت جدید با زیر برند ZenPad، لپ‌تاپ جدید ZenBook و شاید نسل جدید ساعت‌های ZenWatch رونمایی کند. و شاید هم با توجه به بازار داغ گجت‌های واقعیت مجازی (VR)، ایسوسی‌ها از محصول جدیدی با برند جدید ZenVR پرده‌برداری کنند.

با توجه به اینکه در زیر تایمر اشاره شده، لوگوی اینتل نیز دیده می‌شود، محصول آینده ایسوسی‌ها یا از دسته لپ‌تاپ‌ها خواهد بود و یا گوشی و تبلت.

در مورد مشخصات گوشی زنفون 3 نیز باید اشاره کنیم که طبق آخرین شایعات منتشر شده، این گوشی با سنسور اثر انگشت و با نسخه اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد. بدنه دستگاه برای نسخه پایه زنفون 3 متشکل از فریم فلزی و قاب شیشه‌ای بوده و برای گوشی Zenfone 3 Deluxe از بدنه یکپارچه فلزی استفاده خواهد شد.

گوشی موبایل ایسوس زنفون 6

گوشی Asus Zenfone 6 از محصولات پر طرفدار تایوانی‌ها است که می‌توان آن را در دسته فبلت‌های میان‌رده اقتصادی قرار داد. این فبلت دو سیم کارته از ابعاد بدنه 166.9 × 84.3 × 9.9 میلی‌متری و وزن 196 گرمی برخوردار است که چندان طراحی ظرافتمندانه‌ای محسوب نمی‌شود. پنل 6 اینچی آن دارای رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 245ppi می‌باشد که توسط محافظه گوریلا گلس 3 در برابر خط و خش‌های کوچک مصون است. عملیات پردازشی که انرژی‌اش توسط باتری 3300mAh تامین می‌شود، بر عهده چیپست اینتل اتم Z2560 با دو هسته پردازشی 1.6 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544MP2 می‌باشد. ظرفیت حافظه رم برابر با 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت است که فضای در دسترس برای ذخیره سازی فایل‌ها با استفاده از کارت‌های microSD تا 64+16 گیگابایت قابل افزایش است.

قیمت روز گوشی موبایل ایسوس زنفون 6

قیمت روز گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون مکس ZC550KL

گوشی Asus Zenfone Max ZC550KL از گوشی‌های با اینچ بالای سری موفق زنفون ایسوس می‌باشد. این گوشی 5.5 اینچی نیز همانند سری زنفون که به ارزش خرید بالا مشهور است از مشخصات خوبی در قبال هزینه خریدش برخوردار است. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به بخش‌های باتری، دوربین، حافظه رم، 4G ساپورت بودن و دو سیم کارته بودن آن اشاره کرد. صفحه نمایش 5.5 اینچی آن دارای رزولوشن HD با تراکم پیکسلی 267ppi می‌باشد که توسط لایه Gorilla Glass 4 محافظت می‌شود. بخش پردازشی نیز به واسطه چیپست اسنپ‌دراگون 410 با چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 عملکرد قابل قبولی دارد. حافظه رم برابر با 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت است که با کارت‌های microSD قابل ارتقا می‌باشد.

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون مکس ZC550KL

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون سی

گوشی Asus Zenfone C از معدود گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی کمپانی ایسوس می‌باشد که در اوایل 2015 معرفی و عرضه شده است. زبان طراحی این گوشی با دیگر گوشی‌های برند زنفون یکسان بوده و تغییر چندانی ندارد. این گوشی بواسطه صفحه‌نمایش 4.5 اینچی‌اش می‌تواند نظر کاربرانی که به صفحه‌نمایش‌های بزرگ چندان علاقه‌ای ندارند را جلب کند. این صفحه‌نمایش از نوع IPS بوده و دارای رزولوشن 854×480 پیکسل است. نکته جالب در مورد این پنل اینکه ایسوس از محافظ صفحه Oleophobic برای در امان ماندن این صفحه‌نمایش از خط و خش استفاده کرده است.

ایسوس که یکی از اصلی‌ترین مشتریان چیپست‌های اینتل اتم است، در این گوشی اقتصادی‌اش نیز از این چیپست‌ها استفاده کرده است. تراشه اینتل اتم Z2520 با دو هسته 1.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی SGX544MP2 به همراه حافظه رم 1 گیگابایتی، تامین کننده قدرت پردازشی این دستگاه می‌باشد. 8 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی گوشی است که می‌توان با کارت‌های microSD این ظرفیت را تا 64+8 گیگابایت ارتقا داد.

خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون سی

خرید گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون Go

گوشی Zenfone Go یکی از محصولات ارزان‌قیمت کمپانی ایسوس می‌باشد که همانند دیگر گوشی‌های این کمپانی در نسخه‌های متنوع زیادی عرضه می‌شود. نسخه ZC451TG که جدیدترین نسخه این گوشی می‌باشد، در آخرین ماه سال 2015 معرفی و عرضه شده است. بارزترین تغییر رخ داده در این گوشی، کوچکتر شدن اندازه صفحه‌نمایش، تنزل ظرفیت رم از 2 به 1 گیگابایت و کم‌تر شدن رزولوشن هر دو دوربین می‌باشد. ظاهر گوشی به غیر از کوچک شدن ابعاد و اندازه بدنه تغییری نکرده است. صفحه‌نمایش از 5 اینچ به 4.5 اینچ تغییر کرده و رزولوشن از HD به 854×480 کاهش یافته است. قدرت پردازشی گوشی توسط تراشه مدیاتک MT6580M تامین می‌شود. این تراشه دارای 4 هسته Cortex-A7 با کلاک 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی 400MP2 می‌باشد. بخش مموری نیز از 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک اسلات کارت microSD تشکیل شده است.

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون Go

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس