قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

گوشی موبایل ایسوس مدل Live G500TG

مدت‌ها بود که عادت کرده بودیم گوشی‌های ایسوس را با برند تجاری زنفون میشنیدیم. مخصوصا بعد از معرفی و مطرح شدن گوشی‌های زنفون 2 با انواع نسخه‌های مختلف به نظر می‌رسید گوشی‌های ایسوس با برند تجاری زنفون اجین شده‌اند. اما پس از مدت طولانی این کمپانی تایوانی تصمیم گرفته که محصول جدید خود را بدون پسوند زنفون طراحی کند. نکته جالب اینجاست که گوشی Asus Live G500TG شاید نام چندان شبیهی به گوشی‌های زنفون نداشته باشد، اما هم ظاهر و هم مشخصاتی کاملا شبیه به گوشی‌های زنفون (مخصوصا Zenfone Go) دارد. جنس بدنه گوشی از پلاستیک بوده و ضخامت آن برابر با 10 میلی‌متر می‌باشد. جای هیچ تعجبی ندارد که صفحه نمایش 5.0 اینچی این دستگاه از نوع IPS می‌باشد. این پنل با دارا بودن رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 294ppi، کیفیت تصویر خوبی را به معرض نمایش می‌گذارد.

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس مدل Live G500TG

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس


گوشی موبایل ایسوس زنفون 3

گوشی Asus Zenfone 3 جانشین و ادامه‌دار سری گوشی‌های Zenfone 2 می‌باشد که موفقیت‌های خیره کننده‌ای برای این کمپانی تایوانی رقم زد. شاید سخت‌افزار بسیار مناسب Zenfone 2 و مخصوصا نسخه ZE551ML 64G در کنار قیمت بسیار مناسب‌شان باعث شده انتظارات‌مان از سری سوم زنفون‌ها بیش از حد معقول باشد. از لحاظ سخت‌افزاری بهبودهای خوبی در این گوشی شاهد خواهیم بود که بخش پردازشی مهم‌ترین آنها می‌باشد. چیپست اینتل اتم Z3580 استفاده شده در زنفون‌ 2 ها توان پردازشی مناسبی برای رقابت با میان‌رده‌های شایسه دیگر کمپانی‌ها در اختیار این گوشی‌ها قرار داده بود، اما مطمئنن این چیپست توان رقابتی قابل قبولی برای رقابت با محصولات 2016 را نخواهد داشت. 

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون 3

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE500KL

گوشی Asus Zenfone 2 Laser مدل ZE500KL از محصولات جدید ایسوس است که در نیمه دوم 2015 معرفی و عرضه شده است. این گوشی از تعادل خوبی در تمامی بخش‌ها برخوردار است و نقطه ضعف خاصی ندارد. از مشخصات ظاهری آن می‌توان به ضخامت 10.5 میلی‌متری و وزن 140 گرمی آن اشاره کرد. صفحه نمایش 5 اینچی آن از نوع TFT بوده و دارای رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 294ppi می‌باشد. همچنین روی این پنل یک لایه گوریلا گلس 4 تعبیه شده تا از صفحه نمایش گوشی در برابر خط و خش‌ها محافظت کند. چیپست اسنپ 410 با چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 گزینه معقول بکار برده شده در این محصول است. 2 گیگابایت ظرفیت حافظه رم و 16 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی است که به کمک کارت‌های microSD قابل ارتقا می‌باشد. دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده در این گوشی دارای ویژگی‌های کلیدی مانند فیلمبرداری 1080p@30fps، ثبت تگ‌های جغرافیک، فوکوس با اشاره روی سوژه، تشخیص چهره و عکاسی پانوراما و HDR می‌باشد.

قیمت روز گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE500KL

قیمت روز گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون سلفی Crystal Diamond

گوشی ASUS ZenFone Selfie از جدیدترین محصولات کمپانی ایسوس می‌باشد که می‌توان آن را جزو گوشی‌های میان‌رده رو به بالا دسته‌بندی کرد. بزرگترین مزیت این گوشی، دوربین سلفی آن می‌باشد. ابعاد بدنه 10.8 × 77.2 × 156.5 میلی‌متری و وزن 170 گرمی باعث می‌شود که این گوشی را جزو محصولات ظریف و باریک محسوب نکنیم. این گوشی دو سیم کارته دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی 400ppi می‌باشد. عملیات پردازشی بر عهده چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405  می‌باشد. ظرفیت حافظه رم 3 و ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایت است که به واسطه کارت‌های microSD (حداکثر تا 64 گیگ)، قابل افزایش است.

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون سلفی Crystal Diamond

قیمت روز خرید گوشی موبایل ایسوس