قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون 3 الترا ZU680KL

کمپانی ایسوس همانند نسل دوم گوشی‌های زنفون در نسل سوم نیز این گوشی محبوب خود را در توزیع‌ها و نسخه‌های مختلفی طراحی کرده است. گوشی ایسوس زنفون 3 الترا که برای اولین بار به نسخه‌های زنفون اضافه شده است، با ابعاد بسیار متفاوتی نسبت به دو نسخه پایه و دلوکس عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش 6.8 اینچی مطمئنن اصلی‌ترین ویژگی این گوشی می‌باشد. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن 1920×1080 بوده و با دارا بودن تراکم پیکسلی 324ppi می‌تواند کیفیت خوبی در نمایش تصاویر ارایه کند. در کناره‌های این صفحه از گلس خمیده 2.5 استفاده شده و وظیفه محافظت از صفحه‌نمایش نیز بر عهده گوریلا گلس 4 می‌باشد. نسخه الترا و همچنین دلوکس گوشی زنفون 3 اولین محصولات ایسوس هستند که با بدنه یکپارچه و تماما فلزی طراحی شده‌اند. یکی دیگر از تفاوت‌های این نسخه با دو نسخه پایه و دلوکس، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت می‌باشد. همانطور که می‌دانید طبق سنت، گوشی‌های ایسوس با دکمه‌های خازنی طراحی می‌شوند، اما در مورد ZU680KL قضیه متفاوت است. همانطور که طبق تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، در این محصول از دکمه فیزیکی خانه استفاده شده که با سنسور اثر انگشت نیز ادغام شده است.

سه نسخه متفاوت ایسوس زنفون 3 از سه چیپست متفاوت استفاده می‌کنند. نسخه دلوکس با بهره‌گیری از اسنپ 820 طبیعتا می‌تواند قدرت پردازشی بسیار بیشتری نسبت به دو نسخه دیگر داشته باشد. دومین قدرت پردازشی نیز مربوط به همین نسخه می‌شود که از مدل اسنپ 652 برخوردار است. این تراشه 8 هسته‌ای را بدون شک می‌توان بهترین تراشه کوالکام در رده اسنپ‌دراگون 600 دانست. حافظه رم این گوشی در دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی نیز در سه نسخه 32، 64 و 128 گیگابایتی طراحی شده است.


گوشی موبایل ایسوس زنفون 3 دلوکس

کمپانی ایسوس در دومین تکرار خود در عرضه نسخه دلوکس گوشی‌های بالارده خود روال متفاوتی این بار پیش رو گرفته است. همانطور که بیاد دارید، نسخه دلوکس گوشی Zenfone 2 به غیر از قاب پشتی هیچ تفاوت دیگری با نسخه پایه نداشت. اما گوشی Zenfone 3 Deluxe چه در زمینه طراحی و چه مشخصات فنی با تفاوت‌های اساسی نسبت به نسخه پایه همراه بوده است. این گوشی اولین محصول ایسوس محسوب می‌شود که با بدنه یکپارچه فلزی طراحی شده و از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. شاید بتوان زنفون 3 دلوکس را اولین پرچمدار ایسوس در دنیای اسمارت‌فون‌ها نامید که توان رقابتی با پرچمداران سونی، اچ‌تی‌سی، هواوی و حتی سامسونگ را دارا می‌باشد. ضخامت دستگاه برابر با 7.5 میلی‌متر و وزن آن 170 گرم است که برای یک دستگاه 5.7 اینچی با بدنه فلزی اعداد مناسب و قابل قبولی محسوب می‌شوند. صفحه‌نمایش نسخه دلوکس علاوه بر تفاوت در اندازه در نوع پنل نیز با نسخه پایه زنفون 3 متفاوت است. پنل superAMOLED با بزرگی 5.7 اینچ و رزولوشن 1080p می‌تواند کیفیت بسیار خوبی در نمایش تصاویر از خود ارایه کند. لایه‌های گوریلا گلس 4 و چربی گریز از دیگر مشخصه‌های این صفحه‌نمایش می‌باشند.

گوشی موبایل ایسوس زنفون 3

موفقیت‌های کسب شده توسط گوشی‌های Zenfone 2 کمپانی ایسوس را به خوبی توانست به طراحی و عرضه نسل بعدی این گوشی‌ها ترغیب کند. گوشی Zenfone 3 در سه نسخه پایه، دلوکس و الترا طراحی شده که در این میان نسخه پایه با شماره محصول Zenfone 3 ZE552KL عرضه می‌شود. به جرات می‌توان گفت این گوشی در مقایسه با نسل پیشین خود تقریبا در تمامی بخش‌ها ارتقای چشمگیری داشته است. اما دو ویژگی جدیدِ اضافه شده که شاید اهمیت بیشتری داشته باشند، مربوط به جنس بدنه دستگاه و استفاده از سنسور اثر انگشت می‌باشد. در واقع ایسوس نیز با عرضه این سری از گوشی‌های خود توانسته همانند سامسونگ و هواوی گوشی‌های میان‌رده فلزی با تجهیز به سنسور اثر انگشت ارایه کند. طراحی فلز و شیشه، ضخامت 7.7 میلی‌متری و وزن 155 گرمی از مشخصه‌های بخش ظاهری این گوشی می‌باشند. به غیر از استفاده از گلس 2.5 خمیده، مابقی مشخصات صفحه‌نمایش حداقل روی کاغذ تغییری نکرده و همچنان با بزرگی 5.5 اینچ و رزولوشن FullHD ظاهر شده است. لایه محافظ گوریلا گلس نسل سوم نیز وظیفه محافظت از این پنل را بر عهده دارد.