قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

قیمت خرید گوشی های ایسوس -فروشگاه اینترنتی گوشی های ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون سلفی

گوشی ASUS ZenFone Selfie از جدیدترین محصولات کمپانی ایسوس می‌باشد که می‌توان آن را جزو گوشی‌های میان‌رده رو به بالا دسته‌بندی کرد. بزرگترین مزیت این گوشی، دوربین سلفی آن می‌باشد. ابعاد بدنه 10.8 × 77.2 × 156.5 میلی‌متری و وزن 170 گرمی باعث می‌شود که این گوشی را جزو محصولات ظریف و باریک محسوب نکنیم. این گوشی دو سیم کارته دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی 400ppi می‌باشد. عملیات پردازشی بر عهده چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405  می‌باشد.

قیمت روز گوشی موبایل ایسوس زنفون سلفی

قیمت روز گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE601KL

کمپانی ایسوس پس از معرفی گوشی زنفون 2، خط تولید این سری از گوشی‌هایش را توسعه داد و نسخه‌های مختلفی از گوشی‌های زنفون 2 را روانه بازار کرد. در این میان خط تولید گوشی‌های زنفون 2 لیزر به واسطه دوربین‌های بسیار با کیفیت (در مقایسه با هم‌رده‌های خود) و قیمت خرید مناسب، با استقبال‌های فراوانی مواجه شدند. به همین دلیل تایوانی‌ها با طراحی و رونمایی از دو گوشی ZE600KL و ZE601KL سعی در جلب نظر علاقه‌مندان به گوشی‌های فبلتی برآمدند که در این امر تا حدودی نیز موفق شدند. گوشی ایسوس زنفون 2 لیزر ZE601KL نسخه بالارده‌تر نسخه ZE600KL می‌باشد که با صفحه نمایش 6.0 اینچی عرضه می‌شود. این صفحه نمایش از نوع IPS بوده و با وضوح تصویر FullHD و تراکم پیکسلی 367ppi، کیفیت نمایش تصویر خوبی را فراهم می‌کند. همانند اکثر گوشی‌های ایسوس زنفون، این گوشی نیز به محافظ صفحه گوریلا گلس 4 مجهز است.

چیپست اسنپ‌دراگون 616 که نسخه اصلاح شده اسنپ 615 می‌باشد، تامین کننده قدرت پردازشی این گوشی می‌باشد. این چیپست دارای چهار هسته Cortex-53 با کلاک 1.7 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با کلاک کمتر 1.2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 405 و 3 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. حافظه داخلی 32 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت‌های microSD تا 128 گیگابایت از مشخصات بخش مموری آن هستند.

خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE601KL

خرید گوشی موبایل ایسوس

گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE600KL

گوشی Asus Zenfone 2 Laser ZE600KL بزرگترین عضو از خانواده گوشی‌های زنفون 2 لیزر می‌باشد که با صفحه نمایش 6 اینچی‌اش مطمئنن می‌تواند نظر کاربران علاقه‌مند به فبلت‌های میان‌رده را جلب کند. این محصول با وجود اینکه در سه ماهه آخر 2015 معرفی شده بود، اما با وقفه نسبتا طولانی (سه ماه) روانه بازارهای جهانی شد. با وجود اینکه ابعاد و اندازه‌ها تغییر کرده، اما سبک طراحی هیچ تغییر خاصی نداشته و با همان ظاهر آشنای گوشی‌های زنفون طراحی شده است. جنس بدنه از پلی‌کربنات بوده و ضخامت آن برابر با 10.6 میلی‌متر است. همچنین وزن دستگاه 190 گرم است که با در نظر گرفتن اندازه‌ها، این وزن قابل توجیه است. صفحه نمایش دستگاه با وجود اینکه از لحاظ اندازه افزایش یافته، اما تغییری از نقطه نظر کیفیت نداشته است. رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 245ppi کمی برای محصول میان‌رده گزینه‌های مناسبی محسوب نمی‌شوند. وجود محافظ Gorilla Glass 4 می‌تواند تا حدودی نگرانی‌های کاربران در مورد افتادن خط و خش روی صفحه نمایش را برطرف کند.

پس از معرفی گوشی زنفون 2 مدل ZE551ML با چیپست اینتل اتم، این کمپانی تایوانی به نظر می‌رسد از موضع خود درباره چیپست‌های اینتل عقب‌نشینی کرده و بیشتر به استفاده از چیپست‌های مدیاتک و کوالکام علاقه پیدا کرده است. در این محصول نیز ایسوس از چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 615 بهره برده است. این تراشه با 8 هسته Cortex-A53، پردازنده گرافیکی آدرنو 405 و 3 گیگابایت رم، قدرت پردازشی رقابتی خوبی را در اختیار این گوشی قرار می‌دهد. 32 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی می‌باشد که می‌توان با نصب کارت‌های microSD فضای ذخیره‌سازی بیشتری در اختیار داشت.

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس زنفون 2 لیزر ZE600KL

قیمت خرید گوشی موبایل ایسوس